Sunday, April 18, 2010

baru sebulan jer

So long since you've been missing
It's good to see you again
How you how you doing
And how about we don't let this happen again
 
There's nothing left to say
Don't waste another day
Just you and me tonight
Everything will be okay
If it's alright with you then it's alright with me

Baby let's take this time let's make new memories

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

….

Akan ku cuba bertahan. Memandangkan ramai yang tak puas hati dengan hubungan kita. Merayu-rayu minta kau kembali kepadanya. Lagi seorang pula, tak sedar diri dah berpunya tapi hendakkan kau juga. Walaupun kita tak duduk sama tempat. Tak boleh hari-hari jumpa cuma boleh hari-hari gaduh. Tak boleh dating every weekend tapi kita on the phone sampai tertidur.

Aku percayakan kau. Kau percayakan aku. Bukankah kepercayaan itu penting? Walaupun baru sebulan kita bersama tapi kita macam dah setahun bersama. Aku mungkin bukan yang terbaik untuk kau tapi aku cuba untuk bahagiakan kau. Aku akan cuba buatkan luka hati kau terubat dengan kasih sayang aku.

Kau sanggup tinggalkan cara hidup lama kau untuk aku. Kau sanggup berubah untuk diri kau dan aku. Kau sanggup pertahankan aku dalam apa jua situasi. Kau hanya fikirkan tentang apa yang terbaik untuk aku. Kau layan sahaja kerenah aku yang entah apa-apa ni. Kau sayang aku.

Kita akhirnya bersama selepas 2 bulan kenal dan sebulan selepas itu kau hilangkan diri. Bulan 3 kau kembali kepadaku.

Teruskan hubungan ini sehingga suatu masa yang kita tak tahu bila. Hanya tahu sayang itu akan bertambah dari hari ke hari. Keserasian dirasa bersama. Thanks sebab hadir dalam hidup aku.

Mari kita harungi bersama walaupun kita tahu hubungan ini tidak ada penghujungnya. Kedua-duanya sedar akan hal ini tapi masih mahu meneruskannya. Lihat sampai bila.

….

Tepat pada jam ini dan hari ini kau terima aku. Happy 1st month anniversary.

….

Aku sayang kau.

No comments: