Wednesday, August 18, 2010

Bersalah

Aku ni jenis yang bile apa-apa relationship end up, aku akan salahkan diri sendiri. Bukan nak tagih simpati tapi itu adalah kenyataan.

Memang salah aku sebab terlalu percayakan kau.
Memang salah aku sebab terlalu berlembut dengan kau.
Memang salah aku sebab terlalu sayangkan kau.

Salah aku percayakan semua janji and sumpah kau akan setia and sayang aku selamanya.
Salah aku manjakan kau and menangkan kau setiap kali kita gaduh.

Senang cerita, memang salah akulah kau tinggalkan aku.


Don't worry. Aku pengang pada janji aku. If one day kau datang balik pada aku,aku akan terima.

Aku ni memang bodoh. Aku tahu hakikat itu. Biarlah orang nam cakap apa yang aku tahu aku akan buat apa yang aku nak buat.

Aku taknak cerita banyak-banyak sebab nanti ada orang kata aku buat cerita bersamamu dalam blog.

Kalau cerita masa aku gembira kau rasa meluat, mesti cerita masa aku sedih ni buat kau happy kan?

No comments: