Tuesday, January 25, 2011

mungkin akan berulang

dulu aku pernah kawan rapat dengan seorang perempuan ni. tergedik-gedik dengan aku. rapat gila. maksud aku betul-betul rapat. mesej and call hari-hari. kerja tempat sama. pergi and balik kerja memang sama-sama. senang cerita dalam 24 jam,19 jam bersama and 5 jam lagi untuk masa tidur je. semua benda buat sama-sama. cuti pun sama and keluar bersama. just mandi je asing-asing. kalau aku keluar atau layan orang lain tak boleh. kena layan dia seorang ja.

last-last jadi apa?

ni nak cerita. apa kena kepala otak minah ni tiba-tiba jauhkan diri and tak reply mesej and so on. tup-tup rupanya dah ada boyfriend. bayangkan perasaan aku?

OMK!

aku rasa perkara ni seperti nak berulang lagi dekat aku sekarang. situasi yang sama cuma orang dan tempat bekerja yang lain.

mungkin aku ni pit stop untuk orang yang tengah bosan saja.











.f.

No comments: