Thursday, August 18, 2011

cepat betul

selama lima bulan kita bersama,aku secara jujurnya rasa seperti dipermainkan oleh kau. lima bulan lama ok? aku tunggu kau. aku dapat kau. kau tuduh aku macam-macam and the best part is kau cepat gila lupakan aku. seriously aku kagum dengan kau.

aku ni siap tak boleh tidur. kerja macam hamba abdi semata-mata nak lupakan kita gaduh. aku nak belajar dengan kau lah. boleh tolong ajar?

mungkin kisah silam dia menyebabkan aku diperlakukan sebegini rupa. thanks awak. awak mengingatkan saya pada bahirah zulkifli. mempermainkan perasaan orang lain dengan sesuka hati. seronok rasanya main-mainkan aku ni sebab ramai yang buat macam tu kat aku.

ada tak pernah kau fikir perasaan aku macam mana? ada tak kau pernah fikir apa yang kau buat kat aku tu menyebabkan aku sakit hati? ada tak kau berfikir seperti aku fikir? mungkin tidak sebab kalau ya mesti kau takkan buat aku macam ni kan.

saya minta maaf apa yang saya telah buat dekat awak tapi tak sekejam awak buat kat saya kan? mungkin kasih sayang saya ni tak bernilai langsung bagi awak sampai saya dilayan seperti ini.

kepada awak. saya betul-betul sakit hati.saya masih sayangkan awak tapi saya rasa sia-sia sebab awak tak hargai pun. awak tak tunjukkan pun awak sayangkan saya. saya rasa macam saya ni teman masa bosan saja.




btw,thanks delete saya dalam facebook awak. awak memang terbaik =)











.f.

No comments: