Monday, May 17, 2010

dua bulan

mesti ramai kata aku ni gila kecoh. baru dua bulan nak kecoh. orang lain dah bertahun-tahun tak kecoh pun. hakikatnya korang tak tahu dalam dua bulan ni macam-macam dugaan. dah macam dua tahun. aku tak tipu. tak percaya pergi tanya bahirah.

orang lain,masa mula-mula semuanya indah. apa-apa pun tak kesah. cinta matilah katakan tapi bukan kitaorang. mula-mula kenal memang dah gaduh-gaduh. tak pernah sehari pun tak gaduh. ini true story. aku tak menipu.

setiap orang ada caranya tersendiri. bagi aku dan dia. cara kitaorang memang lain. mula-mula dah macam nak endah tak nak endah. macam tak bercinta pun ada tapi dah masuk dua bulan ni. kitaorang dah mula serasi. dah semakin percaya satu sama lain. kelakar kan? tapi tulah hakikatnya.

aku mula rasa aku semakin dalam hati dia. aku semakin penting dalam hidup dia. baguslah. taklah aku tertekan je sepanjang masa. sorry bahirah tapi ni kenyataan. kan kita kena jujur sesama sendiri.

tak boleh cerita banyak-banyak nanti kena terjah! tak pun adalah manusia yang tak ada kerja susahkan hidup diri sendiri sebok hal aku.

....

.sayang awak.
.rindu awak.

....

jom kahwin :)












.f.

2 comments:

zaty said...

fewiitt
jage lek lok yer falah .
haaa
jom kawen i pon nak kawen gak neh
tapi nak carik anak datok dulu.
seriously .!

.falah. said...

hehe..mesti!! xkan lepaskan die!!
ye?
ank dato skrunk bkn kaye pn..