Thursday, May 20, 2010

hye semua

aku ingat blog aku tak ada orang nak baca tapi hakikatnya ramai yang baca. thanks sebab baca and kongsi kegembiraan dengan aku.

cerita pasal baca blog ni, adalah seorang perempuan yang berambut pendek ni. slumber ja kutuk aku dalam myspace dia. kakak(dia lagi tua dari aku),kalau kakak terasa apa yang adik karang dalam blog ni padahal adik tak tulis pun nama kakak dalam ni. adik pun tak faham kenapa kakak nak mengamuk sampai macam tu sekali. kalau akak mengamuk,maksudnya betullah akak buat macam tu? confused saya. tiba-tiba kutuk saya dalam status myspace.

kakak, aku ni dah cukup sabar dengan kau. aku tak pernah kacau hidup kau so kau pun jangan kacau hidup aku ok? anda tahu siapa yang saya maksudkan.

....

diambil dari myspace dia.








nampak sangat kau tak ada kerja.

....













.f.

1 comment:

zaty said...

beb! u bukan nak follow blog i en?