Sunday, July 24, 2011

teringat

Tadi pergi beli Mcd and lepak makan dekat tasik sri rampai. duduk seorang diri melayan perasaan sambil tengok orang memancing. teringat masa arwah papa ada dulu. memancing use to be our family hobby. seronok memancing ni sebab kita akan spend time dengan family agak lama. kadang-kadang tu bukan sebab dapat ikan pun tapi sebab nak mengeratkan hubungan sesama family. aku rindu saat itu. sekarang ni semua orang busy. lagi-lagi sejak arwah papa sudah tiada. mahu makan bersama pun dah susah. masing-masing sebok dengan kawan-kawan. tak salahkan tinggalkan kawan atau couple untuk dinner dengan family. tapi tu semua mereka tak fikir.

Jangan salahkan aku kalau apa-apa hal jadi. aku sedih tapi aku kena kuat demi family aku. tak tahu dapat buat ataupun tidak. hanya tuhan saja yang boleh tahu.











.f.

No comments: