Sunday, July 24, 2011

time-off

gaduh punya gaduh akhirnya dia minta time-off. terbaik ah. tak pernah-pernah aku buat kerja begini. apakan daya,dah tak dapat diselamatkan lagi.

merayu.
meminta maaf.
berjanji.

semuanya aku buat tapi dia berkeras juga. akhirnya angin kepala aku dah naik aku terus cakap cenggini.

f : kau nak sangat time-off en? aku bagi full time kat kau. senang.
tak payah cari aku lagi. gudluck!
h : i tak minta putus pun. i just nak u bg mse kat i tok i settlekan masalah i.
salah ke?
f : salah ke? so bg u apa yg u mintak ni tak salah lah? bagus-bagus. sekarang ni
i bg u full time.ambik!
h : u tak faham apa yg i maksudkan. i sygkan u. i taknak putus.
please falah.
f : takde maknenye. conpom ah u tinggalkan i cm ex2 i sblm ni.
smue sama je.


tengah rancak bergaduh,baik,gaduh,baik,gaduh dan gelak-gelak tibe-tibe putus. rupa-rupanya telefon aku bateri habis. potong mood betullah.


....


saya sayang awak lebih dari segalanya jadi tolonglah jangan uji kesabaran saya lagi.










.f.


No comments: