Tuesday, April 10, 2012

I love u mama

Saya nur falah nadia rosli dengan secara terbukanya meminta maaf kepada mama saya nurlina lee abdullah diatas sebab-sebab dibawah :

Tidak mendengar kata.
Menaikkan suara.
Menipu.
Melawan.
Mungkir janji.
Lari rumah ( tapi bagitahu )

Ma,cece tahu cece jahat. Liar. Keluar sana. Keluar sini. Selalu tak balik rumah. Menipu janji nak balik tapi tak balik. Cece mengaku memang cece jahat. I'm so sorry. Hati jiwa muda. Nak memberontak. Nak perhatian. Arwah papa pergi tinggalkan kita. Masalah bertambah. Dilayan dengan teruk oleh adik beradik sendiri. Abang tak mengaku aku ni adik dia. Adik pula semakin lama semakin menjadi ikutan perangai abangnya. Aku? Seorang diri. Bukan nak merungut tapi ini kebenaran. Bukan nak membuka pekung didada dan mengatakan mereka sebabnya aku begini tapi aku mengaku aku memang jahat.

Itu masalah dalaman.

Luaran?

Aku sentiasa happy. Senyum. Layan karenah semua orang. Kalau sedih pun maybe tak berapa nampak. Maybe saja.

Dalam rumah ni sekarang hanya ada aku and mama saja tapi luarannya ada 4 orang tinggal bersama. Mengapa? Jawapan ada di perenggan yang panjang tu. nampak sangat tak tumpu perhatian. Sorry.

....

Hati?

Masih dia lagi. Selamanya dia. Semalam round rumah dia lagi and end up aku menangis lagi. Sendiri cari pasal.

Aku cinta kau sampai mati. Masih ingatkan janji aku? Aku tunaikannya walaupun suatu hari nanti ada pengganti tapi kau tetap di hati. Jangan risau.











.f.

No comments: