Wednesday, April 4, 2012

One place

Facebook kau.
Twitter kau.
Bbm kau.

Blog satu-satunya tempat yang tiada kau. Satu-satunya tempat aku dapat luahkan perasaan aku.

I love u. U love me. I miss u. U miss me.
It is true?

I keep asking myself about it. Did i really love her? Miss her?

Only my heart know about it.


She still in my heart. Still in my dreams. In my head. In my eyes.

Mimpi yang kita berbaik semula. Menjalani hidup bersama semula. Alangkah indahnya. Seperti tidak mahu bangun dari mimpi. Mahu selamanya begitu.

Aku rindu belaian dia. Aku rindu pelukkan dia. Aku rindu perhatian dia. Aku rindu gelak tawa dia. Aku rindu bebelan dia. Aku rindu manjakan dia. Aku rindu semua tentang dia.

Salah ke? Salah. Semestinya salah.


Wahai hati,bersabarlah. Aku tahu dia masih di dalam. Biarkanlah selamanya die didalam.









.f.

No comments: