Friday, April 6, 2012

Sedar

Atas nasihat rakan-rakan,saya kembali single.

Awak saja dalam hati saya selamanya. Biarkan begitu.

Seminggu aku mimpi kau. Semalam aku pergi round kawasan rumah kau. Kereta kau tiada. Aku? Menangis seorang diri dalam kereta.

Aku seal kau dalam hati dan aku seal hati aku buat selamanya.

Sekarang aku nak tumpu kepada mama sahaja. Tujuan aku hidup hanya untuk mama.

Penat ditindas. Aku akan pastikan korang akan terima karmanya. Kalau karma tu tak datang kat korang,aku yang akan karmakan korang.

Tiada lagi belas kasihan. Hanya aku,mama dan rakan yang menolong aku saja. Darah daging sendiri membuang,buat apa nak ditagihkan lagi kasih sayang mereka? Cukup sampai aku berumur 23 tahun. Cukup derita selama ini.

Dah cukup matang.

Cinta? Biarlah penghuni hati ini hanya dia seorang saja.

Aku takkan berganjak lagi. Insyaallah.














.f.

No comments: